گروه بین الملل: تقریباً یک سال پیش تا آن روز، دوج جزئیات
وسوسه انگیزی را در مورد نسل بعدی خودروی عضلانی خود، شارژر دیتونا SRT، افشا کرد.
به گزارش خبرخودرو، از آن زمان تا کنون سکوت رادیویی از سوی
این خودروساز در رابطه با خودروی الکتریکی وجود داشته است، اما در ماه های اخیر
گزارشهایی از پیشرانه ها و خروجی های قدرت مختلف منتشر شده است. شایعه جدیدی
منتشر شده است که ادعا می کند این مدل پیشرو از پیشرانه الکتریکی خود کمتر از 880
اسب بخار قدرت نخواهد داشت.
لازم به ذکر است که این یک گزارش تایید نشده در حال حاضر
است. علاوه بر این، هنگامی که از دوج در مورد این رقم پرسیدیم، سخنگوی شرکت ما را
به اطلاعیه یکساله فوق الذکر ارجاع داد که برخی از خروجی های برق
“بالقوه” را نشان می دهد. هیچ یک از آنها به 880 اسب بخار اشاره نکردند
و این اعلامیه نیز با سایر جزئیات ذکر شده در این گزارش اخیر در تضاد است. اما در
ماه های اخیر درگیری هایی از سوی دوج وجود داشته است که در ادامه به آن خواهیم
پرداخت.
هیچ یک از اینها به هیچ وجه نشان نمی دهد که 880 اسب بخار
غیر واقعی است. دوج قبلاً تأیید کرده بود که چارجر دیتونا SRT از قدرتی برخوردار است که با هلکتهای
مدرن مطابقت دارد یا از آن فراتر می رود. این بدان معناست که بیش از 800 اسب بخار
قدرت دارد.