گروه
بین الملل: هر شرکت خودروسازی سبک طراحی منحصر به فرد خود را دارد.
به
گزارش خبرخودرو، برای نیسان، جلوپنجره V-Motion
بیش از یک دهه است که در ایالات متحده ثابت بوده است. اولین تکرار به Juke اصلی در سال 2010 برمی گردد که دارای
جلوپنجره کوچک V-Motion بود. در سال 2015، این طراحی به نسخه برجسته
تر 2.0 تبدیل شد که برای اولین بار در مفهوم Vmotion 2.0
و بعداً در شکل تولید در ماکسیما ظاهر شد.
اما
با انتقال نیسان به آینده ای برقی – آینده ای که عمدتاً فاقد جلوپنجره است – موتیف
V-Motion احتمالاً بخشی از برنامه پیشروی آن شرکت
نخواهد بود. در مصاحبه ای با معاون طراحی جهانی نیسان، آلفونسو آلبایسا، وی
خاطرنشان کرد که تیم طراحی روی V-Motion متمرکز نیست.
برخی
از خودروهای بنزینی نیسان هنوز از طراحی V-Motion
بسیار برجسته استفاده می کنند، اما همانطور که در مدل های به روز شده اخیر مانند
ورسا و روگ دیده ایم، تزئینات نقره ای سابق “V” کاملاً از بین رفته است. شکل V عریض جدیدتر در قسمت جلوی این مدل ها شبیه
به چیزی است که در آریا عرضه شد.
و به طور کلی، طراحی
های نیسان در مسیر جدیدی حرکت می کند. الکتریکی سازی آلبایسا و تیمش را تحت فشار
قرار می دهد تا این خودروها را کارآمدتر کنند، اما او همچنان معتقد است که سبک
برای هر طراحی خودرو بسیار مهم است.