گروه بین الملل: سیستم تعلیق شدید و فناوری پیشرانه به فراری کنترل بی سابقه ای بر نحوه رانندگی هایپرکار جدیدش می دهد. نتیجه این تغییرات سرعت بی سابقه است.
گروه بین الملل: سیستم تعلیق شدید و فناوری پیشرانه به فراری کنترل بی سابقه ای بر نحوه رانندگی هایپرکار جدیدش می دهد. نتیجه این تغییرات سرعت بی سابقه است.
به گزارش خبرخودرو، اگر می خواهید خودروهای جادهای فراری مدرن را درک کنید، باید به F430 نگاه کنید. ممکن است آن را به عنوان آخرین فراری موتور وسط با گیربکس دستی، یا صرفاً به عنوان فراری پیش از 458 قدرتمند به یاد بیاورید. اما، F430 رویکرد جدیدی را به دینامیک خودرو ارائه کرد، و یک خط مستقیم به F80جدید ترسیم کرد.
F430 اولین فراری با دیفرانسیل عقب الکترونیکی بود که می توانست به طور چشمگیری ویژگی های هندلینگ را به دلخواه تغییر دهد. چرخاندن تنظیمات روی سوئیچ روی فرمان، ویژگی های قفل دیفرانسیل، همراه با نقشه دریچه گاز موتور، سفتی دمپر، کنترل کشش و کنترل پایداری و در F430s، تنظیمات گیربکس را تغییر داد.
از زمان F430،فراری پیچیدگی بیشتری به این سیستم ها اضافه کرده و نحوه تعامل آنها با یکدیگر را گسترش داده است. در 599 GTB،میراگرهای مغناطیسی با عملکرد سریع تری دریافت کردید که امکان کنترل حتی دقیق تر شاسی را فراهم می کرد. 458 اولین کنترل زاویه لغزش جانبی (SSC)را معرفی کرد، الگوریتمی که زاویه انحراف را در زمان واقعی محاسبه می کند و گشتاور موتور و قفل دیفرانسیل الکترونیکی را برای رسیدن به نرخ انحراف هدفمند تنظیم می کند.
منیع khabarkhodro.com
گروه بین الملل: سیستم تعلیق شدید و فناوری پیشرانه به فراری کنترل بی سابقه ای بر نحوه رانندگی هایپرکار جدیدش می دهد. نتیجه این تغییرات سرعت بی سابقه است.
گروه بین الملل: سیستم تعلیق شدید و فناوری پیشرانه به فراری کنترل بی سابقه ای بر نحوه رانندگی هایپرکار جدیدش می دهد. نتیجه این تغییرات سرعت بی سابقه است.
به گزارش خبرخودرو، اگر می خواهید خودروهای جادهای فراری مدرن را درک کنید، باید به F430 نگاه کنید. ممکن است آن را به عنوان آخرین فراری موتور وسط با گیربکس دستی، یا صرفاً به عنوان فراری پیش از 458 قدرتمند به یاد بیاورید. اما، F430 رویکرد جدیدی را به دینامیک خودرو ارائه کرد، و یک خط مستقیم به F80جدید ترسیم کرد.
F430 اولین فراری با دیفرانسیل عقب الکترونیکی بود که می توانست به طور چشمگیری ویژگی های هندلینگ را به دلخواه تغییر دهد. چرخاندن تنظیمات روی سوئیچ روی فرمان، ویژگی های قفل دیفرانسیل، همراه با نقشه دریچه گاز موتور، سفتی دمپر، کنترل کشش و کنترل پایداری و در F430s، تنظیمات گیربکس را تغییر داد.
از زمان F430،فراری پیچیدگی بیشتری به این سیستم ها اضافه کرده و نحوه تعامل آنها با یکدیگر را گسترش داده است. در 599 GTB،میراگرهای مغناطیسی با عملکرد سریع تری دریافت کردید که امکان کنترل حتی دقیق تر شاسی را فراهم می کرد. 458 اولین کنترل زاویه لغزش جانبی (SSC)را معرفی کرد، الگوریتمی که زاویه انحراف را در زمان واقعی محاسبه می کند و گشتاور موتور و قفل دیفرانسیل الکترونیکی را برای رسیدن به نرخ انحراف هدفمند تنظیم می کند.
منیع khabarkhodro.com